» دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ برای استفاده از کد، آنرا کپی و در بخش تنظیمات وبلاگ خود درج کنید. معرفی کتاب رمضان ماه خدا

رمضان ماه خدا

بيان معارف دين مبين اسلام، در زمينه هاي «اعتقادات»، «احكام» و «اخلاق»، آن هم با تكيه بر آيات قرآن و احاديث اهل بيت عصمت و طهارت(عليهم السلام)، امري مهم و ضروري براي برآوردنِ نياز تشنگان و علاقه مندان به اين معارف است.
در كتاب حاضر، سعي ما بر آن است كه با استعانت از درگاه احديّت، و كمك گرفتن از انوار پاك چهارده معصوم(عليهم السلام)،ارشادات و راهنمايي هايي را كه انسان براي رسيدن به سعادت اخروي به آن نيازمند است، براي خوانندگان گرامي مطرح گردد. مخصوصاً بيانِ آداب و فضايل ماه مبارك رمضان، كه ماه خدا، ماه رحمت و مغفرت، ماه نزول قرآن، ماه دعا و استغفار، ماه كسب تقوا و فضايل انساني، ماه آشنايي با كتاب آسماني، و اينكه ماه توبه و اِنابه است.
دراین مجموعه هدف طرح  مباحثي در باره ماه مبارك رمضان و ساير مطالب مربوط به اين ماه، هر چند به طور اختصار و قابل فهم براي عموم بوده است،تا در اختيار شيفتگان راه قرآن و مكتب اهل بيت(عليهم السلام)قرار گيرد. لازم به يادآوري است كه هر اندازه جامعه با ميراث و فرهنگ هميشه جاويد قرآن و عترت آشنا شود، به همان اندازه فرهنگ آن جامعه، از آسيب هاي فرهنگِ بيگانه مصون و محفوظ خواهد ماند.
اگر انسان ها در راه رشد و تعالي خود و در راه عبادت خداوند، كه هدف آفرينش انسان است، وجود خود را پيراسته از گناه كنند و تقوا و خداشناسي را براي هميشه در وجود خود زنده نمايند، سعادت و عزّت دنيا و آخرت را به دست آورده اند.
مخصوصاً سفارش مي شود كه در ماه مبارك رمضان، كه بهترين فرصت براي تزكيه و كسب فضايل انساني است، از اين نعمت عظمي بهره مند شده و اوقات را مغتنم شمرده و خود را مشغول به عبادت و اطاعت خداوند نمايند.
در مجموعه اي فوق، تلاش  برآن بوده تا با درج مطالب و موضوعات متنوّع، خوانندگان را با معارف اسلامي هر چه بيشتر آشنا شوند. اميد است ذخيره اي باشد براي روزي كه "يَوْمَ لايَنْفَعُ مالٌ وَ لابَنوُنِ اِلاّ مَنْ اَتَي اللهُ بِقَلْبِ سَليمِ"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393 | 18:48 | نویسنده : لطیفی |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.